Dėl bendrojo ugdymo mokyklų įsivertinimo ir pažangos, orientuotos į veiklos tobulinimą

NMVA  kreipiasi į bendrojo ugdymo mokyklas, norinčias paskelbti padarytą pažangą, paremtą įsivertinimo duomenimis, prašydama užpildyti anketą. Anketą apie padarytą pažangą prašome užpildyti  internetu paspaudę  nuorodą NMVA_BUM_įsivertinimo ir pažangos_ anketa 2013 Raštą mokykloms „Dėl bendrojo ugdymo mokyklų įsivertinimo ir pažangos, orientuotos į veiklos tobulinimą" galima rasti čia.   [...]

Nauji metodiniai leidiniai – „Sėkmės istorija: mokymosi veiklos diferencijavimas“, „Sėkmės istorija: mokytojo ir mokinio dialogas“ ir „Sėkmės istorija: mokymas mokytis“.

Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra,  skleisdama gerąją patirtį atrastą išorinių vertinimų metu, išleido naujus metodinius leidinius - „Sėkmės istorijų“ aplankus:  „Sėkmės istorija: mokymosi veiklos diferencijavimas“, kuriame pristatoma Vilniaus Žėručio pradinės mokyklos mokytojos metodininkės Teresės Žutautienės pamoka 2b klasėje, „Sėkmės istorija: mokytojo ir mokinio dialogas“, kuriame pristatoma VšĮ Kauno J. Urbšio katalikiškos vidurinės mokyklos [...]

Konferencija „Vertinimas – tikslas ar priemonė?“

  Kokybės siekiančių mokyklų klubas (KSMK) ir Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra kviečia į KSMK konferenciją „Vertinimas – tikslas ar priemonė?“, kuri vyks š.m. kovo 27 dieną Kaišiadorių rajono Paparčių pagrindinėje mokykloje (Dominikonų g. 16, Paparčiai, Kaišiadorių r.). Konferencijos pradžia 10.00 val. Registracija nuo 9.00 val. Preliminari konferencijos darbotvarkė. Platesnė informacija: ksmklubas@gmail.com [...]