Parengta nauja švietimo problemos analizė, skirta patyčių problemai

Patyčios mokykloje – rimta problema, aktuali ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Tyrimai rodo, kad, lyginant su kitomis šalimis, Lietuva pirmauja ir pagal patyčias patiriančių, ir besityčiojančių paauglių skaičių. Naujoje švietimo problemos analizėje „Patyčių problema mokykloje ir prevencija“ analizuojamas patyčių reiškinys, jų atsiradimo priežastys ir pasekmės, pristatoma patyčių prevencijos patirtis Lietuvoje, pateikiama rekomendacijų ir praktinių patarimų, [...]

Kviečiame į konsultacinius seminarus „Mokyklos pažangos identifikavimo, pamatavimo ir skatinimo galimybės“

Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra kviečia mokyklų direktorius, pavaduotojus, mokyklų įsivertinimo grupių vadovus bei savivaldybių švietimo padalinių specialistus į konsultacinius seminarus tema „Mokyklos pažangos identifikavimo, pamatavimo ir skatinimo galimybės“. Seminare aptarsime įsivertinimo ir pažangos anketos klausimus (ŠMM, ŠKRPD, 2014-10-13, Nr. SR-4558). Suteikta galimybė tik 1 asmeniui atstovauti bendrojo ugdymo įstaigą (1-12 kl.). Jeigu dėl kažkokių [...]