Nauji metodiniai leidiniai – „Sėkmės istorija: mokymosi veiklos diferencijavimas“, „Sėkmės istorija: mokytojo ir mokinio dialogas“ ir „Sėkmės istorija: mokymas mokytis“.

SAM_6777Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra,  skleisdama gerąją patirtį atrastą išorinių vertinimų metu, išleido naujus metodinius leidinius – „Sėkmės istorijų“ aplankus:  „Sėkmės istorija: mokymosi veiklos diferencijavimas“, kuriame pristatoma Vilniaus Žėručio pradinės mokyklos mokytojos metodininkės Teresės Žutautienės pamoka 2b klasėje, „Sėkmės istorija: mokytojo ir mokinio dialogas“, kuriame pristatoma VšĮ Kauno J. Urbšio katalikiškos vidurinės mokyklos technologijų mokytojo Aurimo Adomaičio pamoka 6d klasėje, „Sėkmės istorija: mokymas mokytis“, kuriame pristatoma Kėdainių J. Paukštelio pagrindinės mokyklos geografijos vyresniojo mokytojo Tomo Bičiūno pamoka 8c klasėje. Leidiniai skirti plačiai pedagoginiai bendruomenei, ypatingai mokyklų bendruomenėms, nes juose pateikiama Lietuvos mokyklų praktinė patirtis.

Leidiniai skirstomi nemokamai bendrojo lavinimo mokykloms, profesinio mokymo įstaigoms, švietimo pagalbos įstaigoms, savivaldybių švietimo skyriams.

Leidinius platina Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra, Didlaukio g. 82, Vilnius.  Leidinių platinimo klausimais kreiptis į Jelizavetą Tumlovskają (jelizaveta.tumlovskaja@nmva.smm.lt, tel.: 85 20 45 373).